1:a maj

Åkte upp till stugan igår. Vi fick punktering när vi nästan var framme och det började snöa.. konstigt?! Jag sov själv i lillstugan och där kryllade det av spindlar... uuuusch! så jag lekte jägare! när spindlarna var död och just när jag håller på att somna så börjar det smälla! trodde det var någon som var ute och sköt med älgbössan eller något. Tittar ut genom fönstret och ser att grannarna skuter mot stugan! Dagen efter for vi upp på fjället och fiskade, jag fick 13 stycken totalt! ;D då kändes det bättre, plus det härliga vädret! 
 
Haha, juste! jag fick en krokig fisk. Den fick leva lite längre.
0 Kommentarer till "1:a maj"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!