När jag tar saken i egna händer

Så var det då dags igen, alldeles för få inlägg på alldeles för lång tid. Den ena är i Grekland för tillfället och den andra vet jag inte vad hon håller på med, bloggar gör hon då icket. Då får vi hoppas att hennes ursäkt till det är att hon pluggar eller något i den stilen. Vad jag nu skulle ha skrivit vet jag inte riktigt eftersom att jag tror att det är Mikkatilda själv som har mest att berätta, en greklandsresa och en brännbollsyra. Med dessa två spännande händelser kan man ju tycka att bloggen borde vara överflödig, inom en snar framtid iaf. Hoppas jag, för nu är jag less på att läsa samma inlägg varje dag, två veckor i rad. Nu får jag iaf va så ego att läsa mitt eget.
/Loviisa

0 Kommentarer till "När jag tar saken i egna händer"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!