bilder?

Eftersom jag har varit borta i 3månader så kan jag bjuda på lite bilder under den tiden som jag lyckas tagit.
 
många nätter oh promenader med voffarna.
 
Skoter har körts.
 
jaa å lite till å.
 
jaa å så testade jag nya vinklar.
 
mer ute vistelser.
blää för skolan! (men torsdag går bra.)
 
läst tidning har jag också gjort.
 
Möglat med denna skönhet någånger. I sin valiga ordning.
 
träffat denna gulleplutt någånger! (han är så söt så jag kan äta upp han. basåniveet)
 
Vart på hottan i lse med bruttan likkeneea. yeeeh lr nått..
 
Nötteeer.
 
Mathilda har även hunnit bilvit en snapchat nötare. heheh
bilder från snapchat: jajjemän.
 
 
var på skellefteå matchh
fettisdag i backen.
semlor åts såklart.
så kan de se ut
 
eller sååå
eller varför inte så hääär
så vill man inte se ut.
lika söt som hilmer (hibbert) kan man inte va. 
nää verkligen inte! måste säga åt mig själv att sluta försöka..
 
men han kan iaf va sööt!
pil upp.beskriver bilden
nää nu ska jag sluta mata er med bilder så FUCK OFF.
 
PUSS!
0 Kommentarer till "bilder?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!