Hallihallå

Ja, här skrivs det ju inte allt för mycket. Tänker skriva några rader nu i alla fall, så vad kan man skriva om.. Jo vädret! Det är SVINKALLT ute nu! - 26 grader hemma hos oss.. När det är så kallt som det är just nu så får jag lite flashbacks från min och Mathildas övernattning i stugan. Den historian har vi skrivit i ett blogginlägg här någonstans. Så om ni vill läsa om den får ni leta i September 2011 eller nåt tror jag, för jag orkar inte skriva den igen. 
 
Skolan gör sitt jobb också, plågar oss ganska bra nu. Nä nu ska jag sluta klaga, imorgon är det fredag som innebär helg! Även a-lagsmatch i morgon kväll, kulkul. Nu ska jag sluta svammla och se om jag kan hitta någon kul bild att lägga upp som kan rädda detta inlägg.
 
 
Det var tider det, men nu eftersom det är så kallt så går det inte att åka skidor.. 
 
HEJDÅÅÅÅ!
0 Kommentarer till "Hallihallå"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!