Coolt och pinsamt

Var på match i kväll, pinsamt är ordet! Jag trodde ju att matchen började 8 men den började halv 8.. så jag han se 2 min av första period. När jag kommer dit stod det 4-1 och resultatet blev 8-6 till Vilhelmina. Bra vändning av Vilhelmina måste jag säga. Synd för Storuman. Jaja, bara att ladda om och komma igen. 
Det som är lite coolt är att man kan se matcherna live och 24 timmar efter matchen är slut. Och det kan ni göra --> http://www.livearena.com/Content/Index/3237 där. 
Imorgon hoppas vi på fint väder och inte kallare än -15! 
 
 
Hade ingen passande bild. Hejdå!
 
0 Kommentarer till "Coolt och pinsamt"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!