Påsklov

Nu efter typ en vecka så kom jag på att jag kan lägga ut lite bilder från mitt påsklov för att få denna blogg att rulla på. 
 
 
Gick upp på fjället bakomvår stuga en kväll med en pulka för att åka ned, detta är alltså utsikten därifrån. Baksidan av slalombacken i Tärna.  
 
Vi tolkade lite trickskidor!
Jag hittade mittt efterlängtade påskägg uppe i ett träd som vanligt.
 
Petter tog fram sina kunskaper när det gäller att såga.          
    
Julia gillar att hoppa ned hängdrivor.
 
YOLO
   
Ännu mera hopp i hängdrivan.
 
Lars fastnade, arctic... hihi!
Vi fiskade och Joel fick en stor, och den jag fick på bet av båda krokarna...
 
Jag klädde ut mig till polis för att skrämma min bror, det gick inte så bra..
 
Vår misslyckade tur.. Skulle på Bjällijaur men hamnade på Archijaur, har ingen aning om hur det stavas men aja! Vi hade i alla fall INTE tur med vädret..
Petter gjorde sig en egen fikaplats. 
 
Äntligen en solig dag!
 
Den spenderades på Tärnasjön, fisket är inte bra nu för tiden.. Fick endast en fisk, när jag var kanske 9 år fick jag 15 st..
 
Så vi byggde ett hopp och hoppade istället!
 
Utsikten från köksfönstret.
Detta är utsikten från köksfönstret men här snöade det sjukt mycket! Såg inte ens över vägen.
 
 
Hejdå!
0 Kommentarer till "Påsklov"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!