skämes tamme satan.

Nu var de ett bra jävla tag sen jag blogga alltså, varför? jaa har väl inte orkat helt enkelt.. men men sk väl sakta men säkert berätt vad som ha hänt under de dagarna jag har varit bort. Men vi börjar med idag.
som alla redan säkert ha märkt så ha de kommit snö! överlycklig blev jag när jag imose var tvunge att borsta bort snö från sadel. mindra bra att jag bara hade 9 minuter på mig att ta mig till röbrohallen.. men så gåre väl när man vaknar 8:21..
åå so lovey väder vi har idag!
måste även presentera vårt nya fynd bland hyllorna på konsum. det heter något så fint som flapjack. kan bara säga att dom är hur god som hellst!
 
PUSS!
0 Kommentarer till "skämes tamme satan."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!