Dansa som förr.

Söndag, jaa det är söndag idag å det gillar jag inte! för om de söndag betyder att det är skola dagen efter, suck. å de betyder hejdå sovmorgon och hejdå 13timmars sömn.. istället säger jag hej till en ny skolvecka. Och hej till mitt försenade hemprov som ännu inte är klart trots de skulle ha varit klart i fredags. Men sån är jag. Jag orkar helt enkelt inte göra allt som har med läxor att göra. För det tar tid och det är TRÅKIGT. så nu sitter jag här med mitt ogjorda prov och tror på att jag ska göra klart de nu. men vem försöker jag lura för jag vet mycket väl att jag inte kommer orka göra de. Så jag borde försöka sova istället, men även det vet jag att jag inte heller kommer att göra. Och på nått sätt lyckas jag alltid göra mina korta blogginlägg förlååånga. Ska försöka bli bättre, men de kommer jag nog inte heller bli.
 
Hittar ingen passande bild, så då får väl ozzy ärana att synas denna gång.
(Som btw är den finaste hunden i världen! hehehe)
PUSS!
0 Kommentarer till "Dansa som förr."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!