Hur slappnar man av?

Har insett att jag är färdig med allt skolarbete, bara en film att göra några små ändringar på, men den är i princip klar annars. Det känns helt fel att inte plugga, känns som att det är något som ska göras men det finns inget. För alltså hur tar man det lugnt och inte gör något? Det kommer nog senare när lovet börjar som nu bara är 2!? dagar kvar till! Tiden går fort.

Ja.. Saker som har hänt då, förutom att skolarbeterna är klar och det.

Jag har blivit smått beroende av morötter, har redan ätit 6 st..

Julia har åkt till Torquay på språkresa i TRE hela veckor! det måste gå fort. Nä men hoppas hon får kul.

Fotbolls EM har börjat, sitter och ser nu och blir så irriterad på alla som filmar.. eller så är det så att man bara inte ser händelsen från kameran, nää.. tror inte det!

Fixat pass, som jag fick göra om 2 gånger, mammas fel.

Fick papper på att jag får övningsköra.

Nä, nu räcker det.. konstigt inlägg, javet.

Har ingen passande bild så då blir det några gamla godingar ;)

 

Tack och hej!

 

 

 

 

 


0 Kommentarer till "Hur slappnar man av?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!