Dan för dopparen dan.

Idag är det dagen före dagen då vi får sommarlov. Vilket känns både kul å inte kul.. och dessutom så är det ju inte ens sommar än?! men få väl hoppas på att den kommer snart. Annars då? njaa trött i benen efter intevallpass upp efter utsikten. Känner heller ingen vidare lust att fortsätta med min städning, och inte på min psykologi heller. Men detta måste ju göras ändå. Så jag få väl gå emot min vilja och göra det.

Sedan så har vi bestämmt oss för att börja bli duktiga på att spara minnen genom kort (eftersom vi är dålig på det) och har då helt enkelt skakat hand på att vi nu och i framtiden ska fota mera av våra händelserika liv. 


Som ni ser på dessa exempel så är jag ingen vidare bra på det här och ta kort.. men men det blir snart bättre. Hoppas jag iaf.

HAJ!
0 Kommentarer till "Dan för dopparen dan."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!