Folkrace!

Hej! idag for jag, mamma, Joel och Petter en impulssväng till Lycksele för att vår kära kusin hade glömt sin hjälm till folkracetävlingen. De har försökt få med oss flera gånger att följa och kolla när han kör så jag undrar om detta var genomtänkt så att de skulle få med oss.. ;) men kul var det, förutom att det var ganska kallt. Man blev lite små sugen att köpa en bil och träna sen börja tävla, såg sjukt kul ut! Johanna tyckte att jag skulle börja för det skulle ju vara så coolt när man ska ta emot pris, när jag tog av mig hjälmen så att mitt långa blonda hår kom fram. Ja det hade varit något! Men, allt kostar ju tid och pengar vilket vi har lite av just nu.

 

 

Jamen hejdå då!

 

 

 

0 Kommentarer till "Folkrace!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!