Barn, syskon, familj.

Jag har funderat lite på det här med att skaffa barn, och jag har som tänkt att 2 stycken räcker, max 3. Jag kan inte förstå mig på mormor och morfar som har hela 7 stycken! Många härliga historier har man ju hört, att de delade på en burk cola alltså 33 cl på fredagskvällar och när de åkte på semester så fick de turas om att sitta på golvet i bilen för att rymmas. Frågan är ju om det är kul att ha så många syskon, jag tycker att det räcker med mina 2, fast en till skulle vara kul, men då MÅSTE det vara en flicka. Skulle inte klara av att ha tre bröder! I alla fall så satt jag just och kollade på tv, det var stora familjer. Då tänkte jag att det var som mammas familj men nej, 15 ungar!! Det är ju helt sjukt, och mamman sa att hon skulle vilja ha fler. Alltså 15 st, det är nästan lika många barn som jag har i kusiner bara en ifrån lika många. Hon är 36 år och äldsta barnet som är en flicka är 22, alltså var hon 14 år när hon fick henne. Mathilda som inte ska ha ett enda barn, jag tror att det kommer sluta likadant för henne som för mamman i programmet, eller vad tror ni? Haha, kanske inte. Apropå Mathilda så skulle jag hälsa från Anton att han har en ny bakgrundsbild på datorn, du kan nog gissa själv. Han kan se fyra Mathilda på hans skärmar sa han.

Här har vi syskonen Karlsson för längesedan, skotern tillhör familjen än trotts att den är såld. Vi ser inte ut att vara så många men det känns som att vi skulle vara dubbelt upp.

 

Hejdååå!

0 Kommentarer till "Barn, syskon, familj."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!