Virrig..

Heeeej, idag har jag och Jossan varit och irrat runt med skotrarna ;) Måste ju nämna att igår var ju första gången jag körde skoter lagligt ;) och det var som en magisk känsla att köra över vägen! ;o haha men i dag när vi körde insåg Jossan när vi hade kört en bit att hon inte hade nå bränsle kvar så då vände vi, jag tog täten tillbaka. Jag trodde ju att hennes pappa hade köpt hem bränsle så att hon skulle tanka hemma men de hade han inte och då hade vi ju kört hem till henne i onödan. Då körde vi till Statiol, eller försökte jag körde ju först och då råka jag köra fel.. ;s Men vi tog oss dit till slut.. Första gången vi skulle tanka, de va ju lite spännande hehe. Men de fixade vi! Efter det bestämmde vi oss för att köra till Lina och fika. Tycker att vi var duktiga som hittade dit ;)
Sen på kvällen for jag till Lina och vi gjorde marängsviss! Göööt! Vi börja tänka på när vi hade småstjärnorna i 6:an.. Ojojoj, vad höll man på med då egentligen? HAHA men kul hadd man!
Nä nu äre nog bäst att lägga sig, hel dag på ladan i morgon!

Resultatet.
Godnatt..
0 Kommentarer till "Virrig.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!