Trevligt besök.

Satt på psykologilektionen och såg en film om mentalsjuka, då ringer det på mobilen och det är Josefin som ringer. Men jag kunde ju inte svara så jag skrev ett sms att jag inte kunde svara. Jag fick tillbaka att jag skulle gå på ¨toa¨ då gjorde jag det. När jag svarade sa hon: Hej, alltså jag sitter fast på eran gård.. Jag tror att jag skulle dö av skratt! Sen sa hon: Jag tror att jag har gräft mig ner till gräset så jag våga inte gasa nå mer, för dehär phazarna gräv ju bara.. Så jag sitter ordentligt.. Tänkte bara ringa och säga det så att du inte tror att det är någon mentalsjuk som har varit där;) Hon sa att det var sista gången hon kör upp till mig ;) Ååh.. Synd att jag inter var hemma så jag kunde se hennes fastköring!
I kväll blire att köra skoter till utsikten att grilla med några! Myyys! :D Får se om hon fastnar igen då ;)
Man ser inte så bra men den duger ändå ;)
Hade bra i kväll, Jossan är som ni ser inte så proffessionell.
0 Kommentarer till "Trevligt besök."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!