Bättre sent än aldrig.

Detta är ett inlägg som egentligen skulle upp i helgen men jag har helt enkelt inte orkat fören nu.

Ja, i söndags var det mer än fint väder det var jättefint! Jag (forever alone) fick då fara ut med min kära broder då, men de tillsammans är man starkare. Så trotts våra fast körningar tog vi oss loss.

Nu till bilderna..

Visst är det roligare att se en sådan bild här nedan...

 

...än en sån här, här nedanför?.. ja de äre de ju, fast när man är i de olika situationerna så är nog den här nedanför jag föredrar då.

Tjaaadå!

 

 

0 Kommentarer till "Bättre sent än aldrig."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!