1:a advent

Oj vad tiden går, det var ju nyss höst! Man brukar ju säga att tiden går fort när man har roligt, men jag vet inte om det stämmer i det hära fallet.
Farmor bjöd hela släkten på lunch på toppen idag, gott var det, hon är så gullig! Har även gått lite på skyltsöndagen, det är så mysigt och man får ju lite julkänsla! Apropå jul så har ju julkalendern börjat, och jag har en känsla att den kommer vara bra!
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska ta mig en lussekatt, lussebulle, eller vad heter dom egentligen?? Nu sitter jag bara och väntar på att solsidan ska börja.
 
Juste! Jag fick ju mina hockeylotter som jag ska sälja.. 200 kr kostar en, någon som är sugen?
 
 
Och nu Mathilda är det din tur att blogga! Hejdå!
  
0 Kommentarer till "1:a advent"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!