Se och hör.

Nu kommer lite senaste nytt här.
Det är väl inge direkt nyhet att jag är förkyld för det har jag varit heeela sommaren. VILKEN JÄVLA SUCK säger jag bara. tog allafall fram mina springar skor idag men inte för att använda dom. Nej. Utan bara för att lukta och känna på dem, jag säger då de aldrig har mina svettiga löparskor luktat så gott! fällde nästan en tår.. saknar att få springa!!!
Från det ena till det andra. Jag har hittat min nya favorit bland marabous mörka choklad, nämligen den med kokos! Älskar kokos.
Och nu till en förvånade nyhet. Jag gick in på ica idag och av misstag råkade jag se denna produkt. Jag hade inte en sussning om att det fanns sånna här. så jag köpten en utan att tveka.
Så mycket bättre med en stor låda än att måsta köpa många små plast påsa å suga ur. Här tar man bara en sked å sen har man fått i samma mänd som när man har pillrat fördigt med den illa påsen.
 
PUSS!
0 Kommentarer till "Se och hör."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!