Flyger iväg som ett pappersflygpaln.

Denna dag har jag till största del ägnat åt huna. ut med senjo och ozzy på morgon (jaa min morgon är dock vid 12.) senare på kvällen ut med pickon, och ozzan för lydnads träning.
Sedan så tyckte jag synd om mitt hår och här nere är resultatet av den smet som hamnade i håret.
Olja ska ju va bra för håret, honung och ägg likså. Så tillsammans borde de ju vara ännu bättre, inte sant? har dock använt ägg i hårt engång förut. och aldrig mer sa jag då. Inte för att de va dåligt eller så, hade bara lite problem att fördela de i håret utan att spy.. denna gång gick det lite lättare men mot slutet gick de undan.
haha dessa bilder blev ju fin, de ska iaf föreställa nån bild sen jag å micko va ute å sprang. Hur som helst efter det kände jag att jag förtjänade godis.           
ää vem försöker jag lura jag känner mig aldrig förtjänt av godis.. Men de är ju sååå gott.
 
PUSS
0 Kommentarer till "Flyger iväg som ett pappersflygpaln."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!