Ingen bloggpaus här inte


Detta är vad mitt öga skådade när jag läste några gamla inlägg från dessa storbloggare. Och då tänkte jag på detta med att ta steget in i bloggvärlden, har man tagit det steget genom att bara skaffa en blogg? Eller handlar det om att skriva inlägg på sin blogg? Är det de första alternativet så kan jag ju inte säga att de har misslyckats i bloggvärlden, men är det däremot det andra alternativet så måste jag tyvärr meddela er, damer och herrar, mission failed. Men som man hört såååå mååånga gånger, av sååå många bloggare, så är deras förklaring. "Jag bloggar när jag känner för det". That´s it. Tjejerna känner helt enkelt inte för det inte idag, inte igår och inte alla övriga dagar de senaste veckorna. Men nu blir det iaf ett inlägg i mars, den första till och med, dock från mig, och inte från dom.
/Lovisa
0 Kommentarer till "Ingen bloggpaus här inte"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!