Brännbollyran

Tjaabaaa! Jag gick just in på blogg.se och ser då att någon duktig har varit här och bloggat. Så, jag var faktiskt på väg att göra det Lovisa. Har tyvärr inte någon bra ursäkt förutom lathet helt enkelt. 
Men i alla fall, helgen som var befann jag mig i Umeå på brännbollsyran. I "Alven och gänget" var det lite kaos, höll på att missa första matchen och några av våra lagmedlämmar hade glömt billjetterna i bilen. Men vi hann och vi vann 2 av 3 matcher. Ingen trodde på det, dommarna fick räkna om flera gånger. Riktigt kul var det i alla fall och det blir repris nästa år hoppas jag! Hela helgen var VÄLDIGT händelserik. Dock glömde jag att ta bilder från fredagen så det blir bara bilder sen i lördags.
 
 
Heeejdåå!
0 Kommentarer till "Brännbollyran"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!