Sommarlov

Fick sommarlov igår, SKÖÖÖNT! Kändes det då, men vad ska man göra nu? Nä ingenting.. Hatar sommarlov, finns aldrig något att göra.. och det har bara gått mindre än en halv dag! Mammas förslag är typ plantera blommor, städa, putsa fönstren och massa annat kul.. Kan ju i alla fall passa på att gratta mina kusiner till student och examen. Har fikat mer än någonsin denna vecka tror jag alltså!
 
 
Bara ett år kvar sedan är det vår tur att ta studenten! Det är ju sjukt. Något annat som är sjukt är ju att det är två år sedan jag gick ut nian, åh.. Fy vad gammal jag är, eller ja, okej inte så gammal.
 
 
0 Kommentarer till "Sommarlov"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!