JESPER

Nu är det så här att Jesper blev avundsjuk för att han fick reda på att jag hade skrivit ett inlägg om Max Friberg och inte honom, så nu ska jag göra Jesper nöjd. Ja, vad ska jag nu skriva förutom att han är min pojkvän? Han är faktiskt ganska lik Max Friberg, han är ju söt, snygg, och allt det där, spelar hockey gör de båda dessutom. Fast nä där skojades jag, Max är bara lite småsöt eftersom det är något med hans ögon. Jesper är 1000 gånger bättre! En annan viktig sak om Jesper är att han heter Jesper men föredrar att kallas för Jeppson, men jag får inte kalla han för det. Men i alla fall, han är bäst i hela världen och jag älskar honom.

Svammel, svammel, töntigt och osammanhängande inlägg som vanligt.. tur att det ändå inte är någon som läser den här bloggen längre!

Kan ju offra mig för att göra inlägget roligare med några bilder.

 

 
 
Puss 
 
0 Kommentarer till "JESPER"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!