godmorning to you

till ni som inte vet de så kan jag säger er att frukost är den bästa måltiden på hela dagen. Helst skulle jag äta frukost flera gånger per dag. (å de bruka hända nå många ggr..)
dagen frukost var himmlarns god.


älskar sovmorgon för då får man tid till att äta en ordentlig frukost.


för trots att jag älskar frukost så är jag dålig på att äta på morgon eftersom man kliver upp 30 min innan man ska fara till skolan blir det lite väl stessit. Å ja men vem är hungrig när man sover. för egentligen vill man sova den tiden!

nu fick ni faktiskt lite mer å läsa denna gång hehehe.

hejdååå.
0 Kommentarer till "godmorning to you"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!