Fml

Kan man ha mer otur än vad jag har? Ja kanske men just nu känns det inte så.. Min startknapp på telefonen har varit glapp ett bra tag men har nu varit helt paj några veckor och har därför aldrig kunnat stänga av den. Alltså har den aldrig varit avstängd på ca 3 veckor. Men så igår hade jag lite ström och den hann dö innan jag hann stoppa i laddaren. Jag for och lämnade in den och fick låna Nickos gamla telefon som är en sådan som jag har. När jag ska skriva in pin-koden så hade jag tydligen glömt den och efter mina 3 försök så spärrades kortet... Nu måste jag ha en puk-kod som jag inte kan hitta. Så, telia ska skicka en ny som förhoppningsvis kommer på tisdag, så är mobillös tills då. Kom på att vi far på fjälltur på onsdag så då kommer jag vara utan mobil till fredag.. Woohoo! Känner att jag inte ens blir förvånad över att detta händer just mig.
 
Hejdå!
 
 
 
 
0 Kommentarer till "Fml"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!