för mkt mat.

Hörde av sofie idag att hon tycker vi skriver mkt och de som är ätbart och drickbart.. (kanske finns det en anledning till varför jag just heter MAThilda.) jaa jag tycker om mat dock bara den mat som är god, annars äter jag inte. men över till sak, vi ska försöka variera lite mer hädan efter. Eller så varför inte gå över helt och hållet till en matblogg, de skulle ju va nått. För mat de har jag alltid tyckt om, eller nää inte då jag var liten. Då var de pannkaka som gällde å bulle förstås. Nu har går faktiskt mer än sånt ner. Fast de är fortfarande bullar och pannkaka som är favoriter när de gäller saker som ska ner i magen.
 
Men nu ska jag ta å äta upp min leverpastejmacka å dricka upp mitt te. Och hur de blir framöver de lär vi ju se.
Jaa man dricker te med skeed. När de är förvarmt.
Medans jag slörpel med mitt te få ni vänta så länge tills de kommer mer om mat.
Hej så länge!
 
 
0 Kommentarer till "för mkt mat."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!