Sommar sommar å sol, oj ursäkta REGN!

Just nu eller ganska redan så länge tillbak har vi legat ner på vårt bloggande, detta beror på att njaa de vet jag inte riktigt.. vi har väl helt enkelt vart för lata eller nå liknade. Men nu så tänkte jag att jag lika gärna kunde ta tummen ur röven å faktiskt göra ett blogg inlägg! För jag kan faktiskt inte sova.. vilket är fett irritrande på tanken att min alarm ringer om minder än 7 timmer. Suck säger jag bara. Men som tur är är vi lediga på onsdag så då kan jag få sova igen mina förlorade timmer. Något som är ännu bättre är att vi faktiskt får sommar lov nästa vecka! helt sjukt om man frågar mig, första året gjort på gymnasiet! det har gått nästan skrämmande fort för innan man vet ordet av så står man själv på lastbilsflaket och snart arbetslös. Menmen nu ska jag sluta babbla om allt å egentligen i ingenting. Så GODNATT! för nu måste jag börja räkna får.



Snart ett år sedan.. sjukt fort tiden går.


PUSS PÅ JE! /M (som i Mathilda.)

0 Kommentarer till "Sommar sommar å sol, oj ursäkta REGN!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!