Sju små blommor.

När jag just lagt huvudet på min kudde för att inta kvällen nattsömn.Hoppar jag fort upp ur sängen. JAG HADE GLÖMT DE 7 BLOMMORNA.. Ja just därför blev jag tvungen att gå upp ur sängen för att snabbt springa ut och leta reda på sju olika blommor. Efter letande återstod bara två st och de få jag tacka grannen för.
Nu ligger de sju blommorna under min kudde och jag är lite smått rädd över vad jag kommer att drömmer om i natt eller mest om vem jag kan tänkas drömma om..


Det är nog min första gång det ligger sju små blommor under min kudde.. lr så kan det hända att nångång när jag var mindre så har deet hänt men inte vad jag mins tydligt. Men nu så så ligger dom där. Och med det säger jag GODNATT!
0 Kommentarer till "Sju små blommor."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!