Show them to me.

Ligger och lyssna på musik i vänta på att jag ska somna, men kan kan inte somna har alldeles för mycket att grubbla på,fundera på,tänka på, filosofera om och fascineras av. Som t.ex. mitt hår.. jag har aldrig tyckt om mitt krulliga hår vill helst se mig med rakt hår. Men efter att ha haft mitt lockiga hår lockigt i snart 3 år så har jag börjat vänja mig vid det och dessutom börjat uppskatta det. För det är trots allt lätt att ha att göra med eller igentlige inte.. hatar att kamma det för inte nog att det är jobbigt så efteråt ser jag ut som ett lejon. med det jag menar är att det är rätt så skönt att bara tvätta håret å sen är det bra med det. Och nu har detta blivit bra  mycket längre än tänkt. Jag skulle bara kort säga att jag plötsligt blev fascinerad över mina korvar i håret när jag låg i sängen och lyssnade på musik, (liksom jag gör nu.) över hur håret kan bara bli så av sig själv.. humm jaa...

jaa se själv det är lite underligt ändå..

0 Kommentarer till "Show them to me."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!