Jaa kanske så.

Kom bara att fundera över en sak.. en status som denna måste ju bara komma ursprunget från en mamma som känner sig mindre älskad än fadern av hennes barn. På tanken att den hotar att pappa kan råka illa ut inte själva mamman. Mamman som gjorde den här statusen från början tänkte så här: humm hur ska jag få mina barn att kopiera detta.. om jag skriver att något hemsk kommer hända deras pappa finns det större chans att de kopierar än om jag skriver mamma.    Ja nått sånt måste den ju ha tänk.



ännu en saksom jag funderar på så här på kvällskvisten.

Hejdå å GODNATT!
0 Kommentarer till "Jaa kanske så."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!