Less..

Nu är jag arg! det är den 30/11 alltså sista dagen i november och vad händer.. Joo det regnar!! Den lilla snön vi hade är snart borta..... Ååå! säger jag bara! Det kan seriöst inte vara en jul utan snö, det är bara 24 dagar kvar nu!!! Och bara för att jag äntligen är 16 år och får ta skoterkortet och köra lagligt så finns det ingen snö. Har aldrig längtat efter vintern lika mkt som i år och sen så blir det ingen vinter.. Men jaja det finns inget att göra något åt. Jag får väl ta och skriva det på min önskelista till tomten.


En bild från förra året saknar den tiden då det iallafall fanns snö!



Jag vill ha djupare snö än såhär.. Tack!
0 Kommentarer till "Less.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!