Härlig dag!

Hejhej, nu när min kära vän har bloggat så måste ju jag också slänga in ett inlägg. Idag for jag, mamma, pappa och minst brorn upp till kusinerna för att köra lite skoter. Första gången vi körde våran nya skoter och... Jag är förälskad i den!! <3 ;) haha jag och min bror fick se 3 älgar när vi körde medans mamma och pappa som ville se älgar bara fick se en. Sen for vi ner till Storuman igen för min faster hade hyrt badhuset så vi var där med släkten och några till och badade. Kan då säga att jag inte är en klippa på att dyka baklänges, gjorde ett fint rygg plask.. Resten av kvällen ska jag väl fundera på vilken mobil jag ska välja haha.
Bilden säger allt.. Härlig dag alltså!
I'm in love!
Hade bra!
0 Kommentarer till "Härlig dag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!