Ingen vanlig dag!

Ja må hon leva ja må hon leva! I dag är det inte bara 14 september utan det är Mathildas födelsedag också! Så, nu har alla CP-temberbarn fyllt sina 17 år. Ja, nu ska jag ta och skriva några fina rader här..
 
Mathilda, dig har jag följt ända sen dagis, vi har gått i samma klass varje år, till och med nu på gymnasiet. Så alltså har vi hunnit med en välda många saker. Inga dåliga minnen tror jag, bara bra, eller för stunden när allt hände var det inte så roligt. Och vet du, du har, du gör och du kommer alltid att betyda enormt mycket för mig. 
Nu kan du äntligen få sjunga denna låt.
http://www.youtube.com/watch?v=pmuMMjBc24A 
 
Och nu, lite pay back!
 





Då har teknikens under slagit till igen, varför blir vissa bilder sneda när dom inte är det på riktigt?? Några av väääldigt många bilder jag har på dig min lilla partypingla!
 
Men nu vill jag bara säga GRATTIS LILLSTUMPAN MIN ÄLSKAR DIG!
 
Puss!
 
0 Kommentarer till "Ingen vanlig dag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!