GRATTIS LILLSTUMPAN MIN!

Idag är det ingen vanlig dag för det är Mikaelas födelsedag idag! Nu är hon 17 höstrar! (det känns bra att även hon hade oturen att fylla år sent.) 
Vill bara säga grattis till dig även här. Och säga att du betyder otroligt mkt för mig! Vi har ju trots allt hunnit vara med om mycket under våra ca 11år tillsammans och det finns så många oförglömmliga minnen! (heheh skrattar just nu åt några..) Jag hoppas och tror att vi minnst har 11 år mer tillsammans! Du lysert upp min vardag och jaa mitt liv helt enkelt ska du veta!



Hihi du är ju för sööt!





HAHA.
JAG ÄLSKAR DIG MIN SNYGGING! <3
 
 
 
 
0 Kommentarer till "GRATTIS LILLSTUMPAN MIN!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!