Godnatt.

Hej, hemskt mycket hej!
Har väl inget speciellt att säga dagen har flytigt på som de flesta andra dagar bruka göra. vakan for upp till norrdal, for ner till storuman, sedan upp igen till norrdal och sedan så har jag faktiskt sprungigt! min historik visade att senast var 1 agustig, fast egentligen så va sensate 4 agusti. det är över 1 månad!! för nu har jag verkligen lessnat på att vara sjuk.. så nu smyger jag igång min träning igen å jag kan inte med ord beskriva hur härligt bra det känns!
Och jag nu sitter jag här i sängen efter att ha ätit cprips med mamma, å där hänger man inte med hennes mun gå som en köttkvarn! hinner inte ens äta mina egna innan hon ha på börjat att äta upp mina också.. å jag som tycker jag är tockig i dem.. oj och nu blev detta mkt längre inlägg än tänkt så jag avslutar helt enkelt här.
 
Meen jag måste bara ta detta lite fort, efter det att min bror hade sprungigt berättar han att han hade fått mjältugg men han förstod ju inte varför.. han tyckte ju att de hade flytit på bra i löpningen. men då kommer såklart min smarta fader med det rätta svaret. Det får man om man är lönfet och ha dålig kondis. hahah.. (själv har han aldrig drabbas av det.)
 
PUSS!
 
0 Kommentarer till "Godnatt."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!