En av de saker jag HATAR

Är när det är ett gäng som har bestämt att de ska vara med varann (vi säger att det gänget kallas A), och det kommer några andra personer som vill vara med (de personerna kallas för B). A säger att det går bra, men då säger B att de bara är med dom om en person i A inte är med och får fara därifrån. Då är A så dum och säger till den personen att fara för att B ska få vara med dom, än fast alla i A hade bestämt allt dagen innan.
 
Lite krongligt med A och B, men det kändes lättare att skriva då.
   Det här fick jag höra i dag, blir så otroligt arg!!!! Är man 14 år så beter man sig inte så! Hur omogen får man vara!? Brukar väl vara lite vanligare när man är typ 7? Bra kompisar som ställer upp också.. Jag skulle bara vilja ge dom varsin snyting!!!
 
Tycker egentligen inte om när folk skriver om saker de stör sig på men, jag skriver detta för att komma upp i lika många blogginlägg som Lovisa.
 




Tycker att jag hittade en rätt så passande bild på google när jag sökte på snyting. (Ja, man kan undra om det finns nån hjärna i deras huvuden!!!!)
   
0 Kommentarer till "En av de saker jag HATAR"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!