Då var det dags för en förändring.

Eftersom att Sveriges största blogg, just nu bara har en besökare per dag, och det är jag, så är det ju något som är fel. Så jag har börjat fundera vad det kan vara, kan det vara det att det sista inlägget skrevs den 14:e mars? Kanske, så jag tänkte se om det blev någon ändring med lite uppdatering sådär 2 månader senare. Dom två kan verkligen inte ha något intressant liv eller så kan dom inte stava. Tror på det sista jag.. Det som hänt för dom här tjejorna under dessa två månader är något stort, något som de inte trodde var möjligt, hela deras liv har förändrats och deras världsbild har fått en total makeover, dom tycker nu att Justin Bieber är snygg. Och nej, jag skojjar inte, de har tom gått ut med det offentligt och det ska ni veta är stort, ja faktum är att det är större än folk som kommer ut ur garderoben.

Och eftersom att dom inte klarade av denna uppdatering själv så fick jag ta saken i egna händer så att jag har någon blogg att läsa. /Lovisa med två i:n.

0 Kommentarer till "Då var det dags för en förändring."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!