Idag äre det Tors dag.

Hann ju lova mMikaela att jag också skulle göra ett inlägg idag (som nu är igår.) Jag har dock inte så mycket att säga.. men gårkvällen var kul (storuman är inte så illa ändå!.) Dagen idag var trött eftersom jag inte fick sova som jag ville.. för kring halv 3 for vi till fastra min för hon fyllde nämligen år. Så då fick man så lova att kliva upp. Medan jag samtalade med Lovisa slogs jag av tanken att de va ju skola imorn! Suck sade jag då å fick gensat panik för de hade jag ju glömt.. jag trodde ju jag hade heela kvällen på mig till annat skit. Men då vare bara att tänka om, de vill säga gå i säng i tid. men lyckas jag med det?? svar: Nej. Å med det säger jag tack å Godnatt!


Eftersom jag själv tycker det är tråkigt med blogginlägg utan bild, så fick de bli en som inte alls ha med saken att göra bara för att få med en bild. Men det jag vill säga med denna bild är att jag längtar till vinter! Vill ha sjukt mycket snö nu eller snart efter swampsoucern.
0 Kommentarer till "Idag äre det Tors dag."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!