Negerbollar och vitlökar.

Ja nu medans Mikaela är borta i den mer soliga och varma delen av världen är jag kvar här hemma i Storuman eller Norrdal. Jag måste bara säga jag älskar Svensk sommar... ingen sol ingen värme utan bara monligt, regnigt och härliga 10grader.. VILL OCKSÅ UTOMLANDS! Eller så få det bli vinter för jag är less på denna sommar, vilket kanske inte är så konstigt eftersom den inte ens har kommit än. Så nu få det gärna bli höst så jag få fylla år kuta i skogen lite sen få det komma snö. Ja tack de vill jag ha nu. Men över till det jag ville ha sagt med detta inlägg. Mikaela jag hoppas du får en härlig resa med mycket sol och värme fast kanske inte allt för mycket sol, för du får ju inte komma hem som en blånerger det räker om du bara bli nerger. Men du kan gärna få ta med dig några solstrålar hem till mig! Kan behövas. Men simma lungt nu! och ps oroa dig inte för flygresan. (Du kan flyga du är inte rädd.)

hehe min kunskap inom photoshop är inte min bästa.. men här har jag gjort en bild hur det kommer att se ut när Mikaela kommer hem.

PUSS Å HEJ!
0 Kommentarer till "Negerbollar och vitlökar."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!