Talangjakten

I dag är det nationaldagen som innebär att vi hyllar svenska flaggan och det var den dagen Gustav Vasa blev vald till kung också. (Kom med lite historia..) Men det är inte bara det som är det speciella, iallafall inte här i Storuman. Vi har ju en talangjakt! Jag och min kusin har ställt upp där 2 gånger och sjungit. Det har blivit pallplats varje gång, en första plats, första året vi ställde upp till och med! Då vann vi med sången "Madicken". Men det var läääängesedan. I år ställer nämligen min kusin som är Julias syster och hennes kompis upp, med en egen skriven sång som heter "Love you", på engelska dessutom!! ;o Imponerad, duktiga var de. Jag och Julia skrev också en sång för väldigt längesedan, som heter "Godisland". Ja, vad ska man säga.. Brist på fantasi? Vi skickade in den till lilla melodifestivalen, men vi kom inte med. Lika bra kanske?

Så här snygga var vi.. hehe, Julia var söt iallafall!
Ja, här har vi de två långhåriga tjejerna. Hejdå.
0 Kommentarer till "Talangjakten"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!