Hejdå!

I morgon måste jag kliva upp tidigt, för klockan 6 bär det av mot Stockholm. Därifrån åker jag till Bulgarien! :D wooho! Så nu hoppas jag att Mathilda gör många inlägg medan jag är borta. Jag frågade henne vad man brukar packa, en av sakerna var kalla kläder. Så, jag ska leta i garderoben och se om jag kan hitta det. Något som kommer vara jobbigt är tetris, jag kommer ju inte kunna spela där.. Mitt beroende kanske avtar? Aja, ha det bra här i Sverige.

Om planet störtar eller något annat så ska alla mina nära och kära veta att jag älskar dom! Nu hoppas vi att det inte händer.

Så här ser vädret ut nu, lite skillnad på Storuman och Sunny Beach?

Dock är jag lite besviken på att det är moln och lite regn, men det kan också vara lite bra med tanke på att jag inte tål värmen.

 

 

Hajdå!


0 Kommentarer till "Hejdå!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!