Sunny Beach

Ja, jag ska väl skriva lite om resan till Bulgarien. Det var sjuuukt varmt som jag hade förstått, badade hela dagarna ungefär. Saker vi gjorde var att fixa naglarna, fisk-spa, åt på alla möjliga restauranger, sjöng även karaoke på en av dem, testade paraseiling, drack cola och åt pomfrites ungefär varje dag, nyttigt! såg också många personer där som liknade mina vänner bla Jonathan Eriksson och Julia Forsman, var på action aqua park där blev jag blåslagen kan man säga, vi stälde även upp på en tävling i en av de brantaste rutschkanorna, de som jobbade där tyckte även om mitt långa blonda hår märkte vi, åt go-frukost med. Vi gjorde massa mer saker men kommer inte på allt just nu. Vädret visade att det skulle regna alla dagar utom typ 3, men det regnade inte en enda dag! De sa "It never rain on Sunny Beach" (Hoppas jag skrev rätt nu, min engelska är grym)

 

Fick inte tag på alla bilder, men några i alla fall.

.

 

Jobbig hemfärd, landade i Stockholm tio över tolv typ sedan var det bara att sätta sig i bilen och åka hem till Storuman.. Vi var hemma typ tjugo i 9 och såklart börjar man jobba 9.. Det var minnesvärt i alla fall!

Hade bra!

 

0 Kommentarer till "Sunny Beach"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!