Du vänder blicken åt sidan och tittar bort.

Jaa idag vad har hänt idag.. för de första så har mina kusiner kommit upp på besök, trevligt trevligt. sedan så har jag förändrat mitt utseende, fast dock inte något så anmärkningsvärt har nämligen bara klippt och färgat håret.
Ja här kan ni se resultatet. Lite mörkare å nån centimeter kotare.(vet inte riktigt om jag känner mig så bekväm i mitt "nya hår" (jag bara skämt.) )
 
Det sista man gör innan  man ska publicera ett inläggg är att skriva rubliken, vilket många har svårt med men konstigt nog inte jag.. jag tar det första jag hör lr de som kommer upp i mitt huvud. Därför är det himmla bra att lyssna på musik för där hinner det sägas mycket på 3,4 minuter. Med detta vill jag säga: därav dagens rublik.
 
PUSS!
0 Kommentarer till "Du vänder blicken åt sidan och tittar bort."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!