Klockan sju.

Jag och Lovisa har fått ett problem här i livet och det är att vi ALDRIG går i säng i tid. Men då idag kom vi på ett sätt att förbättra oss, för det är nämligen så att vi ringer varandra alltid tiden då vi gör den sista checken på facebook innan lägg dags. Men så idag gjorde vi upp ett schema var så vi skulle vara klara till 19:00 med allt så vi efter vårt samtal går i säng i tid.

Så nu sitter vi här tillsammans och pratar äter och ännu en gång pratar.

PS, jag har lärt mig screenshot.

Å som slutkläm säger jag:

Råkorven med ketcup på he kun va gött å få.

1 Kommentarer till "Klockan sju."
Postat av: Rosenknopp

Scream fota Mathilda? screenshot är nog en lite mer korrekt benämning på det hela.


Datum: 2012-01-19 / Klockan: 21:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!