Lördag

Stålande sol hela dagen! Då var man så klart ute och körde skoter! Jag vet inte riktigt varför Petter vägrar att åka med mig, kan det vara för att jag lyckas med att köra ner i surhål, tippar o.s.v.. ;) Men jag fick han att åka med mig tillsist. Efter några timmars körning for jag på A-lagsmatchen, den vann dom med 10-5 mot Åsele, viktig match! Melodifestivalen såg jag också, herregud säger jag då, det blir ba värre och värre.. Pratar med Lina på skype nu också och de gjorde min kväll alltså! :D Nu ringer Jeppe också ;)

Bilderna är tillägnad till Lina som måste tillbringa denna soliga helg inne i bollhallen!
Lina du ska veta hur sköööönt väder det är ute alltså! ;)
Jaja, hejdå!
0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!