Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag i dag, känner ingen skillnad mot igår och alla andra dagar. Kanske för att jag är totalt forever alone? Ja, kanske. De speciella i dag är väl att det är hemmamatch ikväll, då får jag nog fira dagen på ladan. Jag, Linnea och Moa tänker överraska laget med alla hjärtans dag gelehjärtan. (Bara för att fira på nåt sätt.) Fick också ett sms av Moa igår kväll, hon skrev: Vem ska man ge alla hjärtans dag pussen?! Ja, jag sparar nog min tills senare tror jag. Men Moa har då slagit till med 38 kramar och pussar. Frågan är om det är sant.. ;) Men, hoppas att ni iallafall har haft en bra alla hjärtans dag.
Hade lite hjärt effekter så att den skulle bli lite mer passande. Min ¨fina¨ tapet passar också in ganska bra..
Puss, hej det var allt för mig.
0 Kommentarer till "Alla hjärtans dag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!