Gott nytt år!

Ja fort var det gjort så är år 2012 snart över. Har inte varit så duktig som vissa andra och sammanfatta året som gått. Idag har det än så länge både varit en bra och dålig dag. Bra är fika hos farmor eftersom hon fyller år såhär sista dagen på året. Sverige vann över Finnland dessutom! Det dåliga är att min älskade dragon åkte iväg med sin nya ägare..
Kvällen kommer nog bli bra med släkten och mycket god mat o.s.v. Just nu sitter jag och trycker godis eftersom jag ska klara mig ett HELT år utan chips, ostkrokar/bollar, godis, läsk och saft. Undrar hur det kommer gå..
Vill i alla fall önska er ett gott nytt år! :D 
 
Mina favoriter i jvm - 
 
 
Alexander Wennberg som jag sagt innan och jag hittade ännu en till, Filip Sandberg! Han är så fin och grym.
 
Gott nytt år!
0 Kommentarer till "Gott nytt år!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!