Inget du var ville jag va.

Ikväll hände det något utöver det vanliga. Jag fick nämligen med mig min bror på gymmet. Och de kan jag säga att de händer inte ofta! nää typ aldrig.  Så nu är vi båda nöjda efter kvällens träning.
Crips sitter extra fint i kistan ikväll. De är så goda så jag kan äta ett HELT paket!
En slagen hälte. (Som slocknade tidigt ikväll.)
 
Och nu ska jag ta å krypa tills kojs jag med. För imorgon är det en annan dag.
 
PUSS å Godnatt.
1 Kommentarer till "Inget du var ville jag va."
Postat av: Loviisa

Inte ens när du ser texten blir de rätt..
CRISP inte crips..;)

URL: http://loviisaolofsson.blogg.se
Datum: 2012-08-02 / Klockan: 15:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!