1/12

Idag är det första december :D 23 dagar kvar! Såg julkalendern i morse, i år kan den faktiskt vara bra, eller i alla fall till skillnad från alla andra åren. Det är ju ett måste att se dom alltså! Men julkalendrarna har bara blivit sämre med åren.. Jaja, i dag så har vi varit på skolan och gjort ett gramatik prov i engelska.. Och jag säger bara HEJ OMPROV! Det kändes inte riktigt som att det gick bra för någon av oss. Hockeyfantasten Mathilda är i Skellefteå och ser hockey är liiite avis bara, men jag ska ändå träna hockey i kväll så jag får nöja mig med det:) Imorgon åker jag och Lina till Umeå för att shoppa och handla julklappar. Det kommer bli fint!;D nää, nu ska jag äta och fara.
Måste varit den bästa julkalendern någonsin!
Detta blire i kväll :D
Puss och hej det var allt för mig!
0 Kommentarer till "1/12"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!